Ataque facista a La Semiente.

11/04/2016 por

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Ataque fascista a La Semiente. (En castellano).
puerta la semiente

IMG-20160410-WA0005

La madrugada del sábado al domingo día 10, el Centru Social La Semiente de L’Entregu ha aparecido con pintadas nazis. Concretamente en nuestra fachada y la puerta hay esvásticas y cruces célticas usadas por los nazis y en la pared de enfrente una pintada que dice “rojo despojo”, también con simbología Nazi. No es la primera vez que pasa algo parecido. Hace unas semanas también apareció una pintada a medio acabar hecha por algún fascista adolescente, así como aparecieron en el buzón de los vecinos de arriba del centro social una nota digna de un estudiante de parvulitos, pero que sabemos proviene de un estudiante del instituto entreguín. Pero la decoración que nos dejaron este fin de semana no ha sido un acto aislado. Esa misma mañana han aparecido pintadas nazis y/o fascistas en distintos pueblos del valle del Nalón, esvásticas, cruces célticas… El mural que el colectivo Asociación de Parados del Valle del Nalón, ADEPAVAN, había realizado en Barros hace exactamente una semana en solidaridad con el sindicalista andaluz Andrés Bódalo también apareció pintado por los nazis y, por si fuera poco, han aparecido pintadas amenazantes a personas en concreto, llegando a pintar un esvástica en la puerta de la vivienda de un joven del valle. Otra pintada pedía la libertad de Josué, el asesino de Carlos Palomino en el metro de Madrid y que actualmente cumple condena en Villabona. Todo esto es muestra de que se trata de una campaña pensada y organizada. Por desgracia no es una novedad en la cuenca: distintas organizaciones sociales y políticas vienen denunciando desde hace más de una año la proliferación de las actividades neonazis y fascistas en el Valle. Son cada vez más comunes las agresiones fascistas a jóvenes por el simplemente hecho de ser de izquierdas o por ser inmigrantes. Hace algún tiempo aparecieron pintadas fascistas también en la sede de Podemos en Llangréu, como también las sufrió el monolito a las Víctimas del Franquismo en el concejo de Casu, y no es raro ver campañas de organizaciones fascistas y nazis a través de pancartas y pegatinas por todo el valle.
Desde La Semiente queremos hacer público el asco que nos dan semejantes individuos y sus actitudes fascistas, racistas y xenófobas, así como las pintadas que han hecho este fin de semana. Nuestro apoyo a los compañeros de ADEPAVAN y al joven que recibió las pintadas de amenaza en su casa. Pero lo que también queremos transmitir es un mensaje de reprobación social. Quienes han hecho esto son personas que tienen una vida normal, sus relaciones en el trabajo, en los bares, en los gimnasios, en asociaciones… Y es ahí donde poco a poco van soltando su discurso. Aislarlos, hacerles el vacío y que no formen parte de esa vida social, es fundamental para frenarles y eso es responsabilidad de todas y cada una de nosotras. Se equivocan aquellos que les ríen sus gracias en el bar, en el gimnasio o en las gradas del campo de fútbol, ya que sus intenciones no son inocentes y tener perspectiva y memoria histórica es necesaria para no caer en su juego. Máxime aquí en las cuencas mineras, tan castigada por el fascismo. Debemos tener presente que estos elementos son partidarios de Hitler o de Franco, de los mismos que llenaron las cunetas de muertos, de los mismos que asesinaron, torturaron, violaron, encarcelaron y desterraron a tantos y tantos habitantes de este valle, defendiendo una dictadura que es el más triste episodio de nuestra historia reciente. Son los herederos ideológicos de los mismos que entre muchas otras atrocidades, protagonizaron el asesinato de alrededor de 20 personas en 1948 en el Pozu Funeres. Por supuesto que no, no queremos que las personas que comparten con ellos espacio social lo olviden y, por supuesto, queremos que les repudien.
Que nadie piense que esto es una tontería de gamberros, no. Estos elementos están organizados, tienen sus propias organizaciones políticas, juveniles, deportivas… En el valle del Nalón, como en la mayor parte de los sitios, sabemos que el fútbol es su mayor herramienta para captar miembros a través de las hinchadas. Son cada vez más y cada vez más jóvenes los que se acercan a estos grupos nazis a través de la pasión por el deporte, lo cual está más que demostrado.
La pintada que nos han dedicado es una perla en bruto: “rojo despojo”. Realmente la rima no es su fuerte. Vamos aceptar rojo, porque, aunque en La Semiente somos de muchos colores y sabores, para simplificar necesitan encuadrarnos dentro de una gama cromática que no les quede muy grande. Vamos a quedarnos con rojo, porque es lo que los fascistas de media Europa usaban para referirse a su enemigo, ya fueran comunistas, socialistas, anarquistas, intelectuales sin afiliación, artistas, homosexuales, maestros… Es decir, todas aquellas personas que creían en los valores tales como la libertad, la igualdad y la justicia social.
Pero, ¿despojo? ¿Acaso para este sistema no somos todas despojos? ¿Acaso no nos dan a todas sólo despojos? Somos los trabajadores y las trabajadoras quienes hacemos que funcione el mundo, quienes producimos los recursos alimenticios y energéticos, quienes producimos las comodidades humanas, quienes producimos los beneficios, para que un 1% de la población viva en la opulencia acumulando riquezas incalculables mientras gran parte de la humanidad se muere de hambre, sed, explotación o guerras, precisamente para mantener a los ricos más ricos y los pobres más pobres. Somos las que producimos y las que consumimos. Las mismas que cuando no producimos o nuestros salarios les salen caros dentro de sus calculados márgenes de beneficio, sobramos, somos despedidas de nuestros trabajos, desahuciadas de nuestras casas, condenadas a vivir en la calle, condenadas a emigrar, al suicidio… Despojos, claro que somos despojos, pero todas, no sólo nosotros. El caso es tener las agallas suficientes para reconocerlo y abrir los ojos y luchar contra las injusticias sociales, por la igualdad de derechos y que todo el mundo tenga cubiertas las necesidades más básicas para vivir. Pero dentro de esos despojos que somos todas hay otros despojos peores todavía: los que no se mueven por un desahucio, los que no están al lado de los trabajadores afectados por un ERE, los que no están al lado de los que sufren, los que no se rebelan contra quienes recortan sus derechos, contra quien les roba, contra los corruptos… y no sólo eso, esos despojos aparte de no rebelarse contra quien le está pisando la cabeza lo que hacen es atacar a quien sí lo hace. Esa es la miseria mas miserable del mundo de los despojos, la de hacer de perros de quien nos hace ser despojos y los fascistas son sus perros maltratados con “Síndrome de Estocolmo”, les dan unas galletitas de supremacía racial, otras de orgullo nacional, un poco de homofobia en las vitaminas y unas buenas dosis de ignorancia y ellos a mover el rabo y a atacar al explotado y no al explotador. Y es que un perro nuca muerde la mano que le da de comer. Ese ha sido el papel de los fascistas a lo largo de la historia y por desgracia en la cuenca se vuelve a repetir.
Este mes La Semiente cumple cinco años, cinco años que han dado para mucho: hemos realizado multitud de actividades, charlas, presentaciones literarias, de revistas, documentales, recitales poéticos, fiestas, conciertos… Hemos recogido dinero y material escolar para las familias más desfavorecidas del valle, hemos realizados campañas divulgativas, la Foguera de San Xuan, amagüestos… intercambios culturales… Hemos participado activamente de distintas plataformas de carácter social o medioambiental y también hemos salido a la calle contra las injusticias sociales en multitud de movilizaciones. Eso es lo que le ha dado tiempo a hacer a un grupo de “despojos” durante estos últimos cinco años, y eso es lo que les duele a estos fascistas. Que no se preocupen, estamos dispuestos a seguir haciendo estas actividades y muchas más para inspirar su creatividad poética y su destreza con el espray.

Ataque facista a La Semiente. (N’asturiano).
La madrugada del sábadu al domingu día 10, el Centru Social La Semiente de L’Entregu apaeció con pintaes nazis. Concretamente la nuesa fachada y la puerta apaecieron con esvástiques y cruces céltiques usaes polos nazis y na paré d’enfrente una pintada que diz “rojo despojo” tamién con simboloxía Nazi. Nun ye la primer vez que pasa daqué asemeyáu, va una selmanes tamién apaeció una pintada na nuestra fachada a mediu acabar fecha por dalgún fascista adolescente, y apaecieron nel buzón de los vecinos de riba del centru social una nota digna d’un estudiante de parvolinos, pero que sabemos provién d’un estudiante del institutu entreguín. Pero la decoración que nos dexaron esta fin de selmana nun foi un actu aislláu. Esa mesma mañana apaecieron pintaes nazis y/o fascistes en distintos pueblos del valle del Nalón, esvástiques, cruces céltiques… El mural que’l colectivu Asociación de Paraos del Valle del Nalón, ADEPAVAN, realizara en Barros fai esactamente una selmana en solidaridá col sindicalista andaluz Andrés Bódalo tamién apaeció pintáu polos nazis, pero por si fora poco apaecieron pintaes amenazantes a persones en concretu, llegando a pintar una esvástica na puerta de la vivienda d’un mozu del valle. Otra pintada pidía la llibertá de Josué, l’asesín de Carlos Palomino nel metro de Madrid y qu’anguaño cumple condena en Villabona. Tou esto dexa claro de que se trata d’una campaña pensada y organizada. Por desgracia nun ye una novedá na cuenca, distintes organizaciones sociales y polítiques vienen denunciando dende fai más d’un añu la proliferación de les actividaes neonazis y fascistes nel Valle. Son cada vez más común les agresiones fascistes a moces pol fechu de ser d’esquierdes, o por ser inmigrantes. Va dalgún tiempu apaecieron pintaes fascistes tamién na see de Podemos en Llangréu, como tamién les sufrió’l monolitu a les Víctimes del Franquismu nel conceyu de Casu, y nun ye raro ver campañes d’organizaciones fascistes y nazis al traviés de pancartes y pegatines per tol valle.

Dende La Semiente queremos faer públicu l’ascu que nos dan esta xente y les sos actitúes fascistes, racistes y xenófobes, y les pintaes que fixeron esta fin de selmana. El nuesu sofitu a los compañeros de ADEPAVAN y al mozu que recibió les pintaes d’amenaza na so casa. Pero lo que tamién queremos tresmitir ye un mensaxe de reprobación social. Quien fixeron esto son persones que tienen una vida normal como cualesquier, tienen les sos relaciones nel trabayu, nos chigres, nos ximnasios, n’asociaciones, y ye ende onde poco a poco van soltando’l so discursu. Aisllalos, fae-yos el vacíu y que nun formen parte d’esa vida social, ye fundamental pa frena-yos, y eso ye responsabilidá de toes y cada una de nós. Equivóquense aquellos que-yos rin les gracies nel chigre, nel ximnasiu o nes graes del campu de futbol, les sos intenciones nun son inocentes y tener perspectiva y memoria histórica ye necesaria pa nun cayer nel so xuegu. Más entá equí nes cuenques mineres, tan castigada pol fascismu. Tenemos de tener presente qu’estos elementos son partidarios de Hitler o de Franco…, de los mesmos qu’enllenaron les cunetes de muertos, de los mesmos qu’asesinaron, torturaron, violaron, encarcelaron y desterraron a tantos y tantos habitantes d’esti valle defendiendo una dictadura que ye’l más murniu episodiu de la nuesa hestoria recién. Son los herederos ideolóxicos de los mesmos qu’ente munches otres atrocidaes, protagonizaron l’asesinatu d’alredor de 20 persones en 1948 nel Pozu Funeres. Ta calro que non, nun queremos que les persones que comparten con ellos espaciu social escaezan to esto, y de xacíu queremos que los refuguen.

Que naide piense qu’esto ye una tontura de gamberros, non. Estos elementos tán organizaos, tienen les sos propies organizaciones polítiques, xuveniles, deportives… Nel valle del Nalón, como na mayor parte de los sitios, sabemos qu’el futbol ye la so mayor ferramienta pa captar miembros al traviés de les inchaes. Son cada vez más y cada vez más xente mozo la que s’avera a estos grupos nazis al traviés de la pasión pol deporte y ta más que demostrao.

La pintada que nos dedicaron ye una perlla en brutu. “Rojo despojo”, realemente la rima nun ye’l so fuerte. Vamos aceptar Rojo, porque anque en La Semiente somos de munchos colores y sabores, pa simplificar precisen encuadranos dientro d’una gama cromática que nun-yos quede grande. Vamos quedanos con Rojo, porque ye lo que los fascistes de media Europa usaben pa referise al so enemigu, yá fueren comunistes, socialistes, anarquistes, intelectuales ensin afiliación, artistes, homosexuales, maestros… vamos, toes aquelles persones que creíen nos valores de la llibertá, la igualdá y la xusticia social.

Pero despojo?? Acasu pa esti sistema nun somos toos refugaya?? Acasu nun nos dan a toos namas que la refugaya? Somos los y les trabayadores quien faemos que funcione’l mundu, quien producimos los recursos alimenticios y enerxéticos, quien producimos les comodidaes humanes, quien producimos los beneficios, por que un 1% de la población viva na opulencia atropando riqueces incalculables mientres gran parte de la humanidá muerre de fame, sede, esplotación o guerres, precisamente pa caltener a los ricos más ricos y los probes más probes. Somos los que producimos y los que consumimos, pero que cuando nun producimos o los nuesos salarios sálen-yos caros dientro de los sos calculaos marxes de beneficiu, y yá nun consumimos, sobramos, somos despidíos de los nuesos trabayos, desahunciaos de les nueses cases, condergaos a vivir na cai, condergaos a emigrar, al suicidiu… Refugaya, claro que somos refugaya, pero toos, non solo nós, el casu ye tener les agalles abondes pa reconocelo y abrir los güeyos y lluchar contra les inxusticies sociales, pola igualdá de derechos y que tol mundu tenga cubiertes les necesidaes más básiques pa vivir. Pero dientro d’esa refugaya que somos toos hai otros refugaya entá peor, los que nun se mueven por un desahuciu, los que nun tán al llau de les trabayadores afectaes por un ERE, los que nun tán al llau de los que sufren, los que nun se remonten contra quien retaya los sos derechos, contra quien los roba, contra los corruptos… y non solo eso, esa refugaya amás de nun revelase contra quien-y ta pisando la cabeza lo que fai ye atacar a quien sí lo fai. Esa ye la miseria mas miserable del mundu de la refugaya, la de faer de perros de quien nos fai ser refugaya, y los fascistes son los sos perros maltrataos con “Síndrome d’Estocolmo”, dan-yos unes galletines de supremacía racial, otres d’arguyu nacional, un pocu de homofobia nes vitamines y unes bones dosis d’ignorancia, y ellos a mover el rabu y atacar al esplotáu y non al explotador. Y ye qu’un perru nuca muerde la mano que-y da de comer. Esi foi’l papel de los fascistes a lo llargo de la hestoria y por desgracia na cuenca vuelve repitise.

Esti mes La Semiente cumple cinco año, cinco año que dieron pa muncho, realicemos una montonera d’actividaes, charres, presentaciones lliteraries, de revistes, documentales, recitales poéticos, fiestes, conciertos… recoyimos dineru y material escolar pa les families más desfavorecidas del valle, fiximos campañes divulgatives, la Foguera de San Xuan, amagüestos… intercambios culturales… Participemos activamente de distintes plataformes de calter social o medioambiental y tamién salimos a la cai escontra les inxusticies sociales en munches de movilizaciones. Eso ye lo que-y dio pa faer a un grupu de “refugaya” mientres estos últimos cinco años, y eso ye lo que-yos duel a estos fascistes. Que nun s’esmolezan, tamos dispuestos a siguir faciendo estes actividaes y munches más pa inspirar la so creatividá poética y la so maña col espray.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Comentarios

comentarios